lauantai 13. joulukuuta 2014

Taukoa tai jotain


Hei arvon vapopäät.

Otsikko kertoo jo jotain mutta ei lähelleekkään kaikkea.
Nyt hetken tässä miettinyt mikä se oma tilanne höyryttelyssä on. Melkeimpä kaikki vituttaa sekä höyryttelyn osalta että muutenkin.
Taukoa tulee tiestyistä asioista ja nepä tuon julki tässä. Conii testaa youtube videot jäävät luultavasti hetkeksi tauolle johtuen henkisestä että fyysisestä väsymyksestä.
Toki tuolle väsymykselle löytyi nyt terveydellinen syy... Sairastan uniapneaa joka vetää kehon niin helvetin loppuun kun olla voi.

Tähän liittyen olen jo pitempään miettinyt että mikä vittu on kun ei oikein jaksa innostaa mikään.
 Tuon diacnoosin tullessa sain vastauksen HELVETIN moneen asiaa koskien itseäni ja mielihalujani.
Conii testaa tuubi kanava ei kuole kokonaan ja jos mulla on testaamatta jotain mitä olen luvannu tehdä teen ne joka tapauksessa.
Sekä on mulle jotain pientä uutta tulossa josta olen jo suunnitellut videot tekeväni.
Yksi yhteistyö projektikin on vielä tekemättä ja sille pitäisi vielä saada aika keksittyä ja hoidettua se lopullisesti purkkiin ;) Samalla tämä "tauko" saa olla se hetki kun teen muutaman rästiin jääneen asian loppuun. yksi niistä on tuo toinen The Bars nesteen loppuun kehittely.

Con liquid ei tule menemään tauolla missään vaiheessa ja hyllyt tulee täyttymään niin nopeasti kun vain mahdollista.


Toki jos jollakin on nesteitä tai laitteita mitä haluatte minun testaavan niin saa tarjota ja sovitaan vaikka niille sitten aikataulu.

Muutama neste mulle olis tulossa vielä joten niistä videot tulee varmasti ;)

 Elkää pojat ihmetelkö jos en juurikaan esim FB:n puolella ole aktiivinen (ihan kuin olisin nytkään).

Minuun saa yhteyttä edelleen helpoiten irkin, FB:n sekä forkan yksityis viesteillä sekä sähköpostilla osoitteesta coniitestaa@gmail.com.

Mä tiedän että tuon myös teille hyvää sillä että "häviän" hetkeksi ;)

Mutta pahoitteluni että tulen takaisin. Se takaisin tuleminen voi tapahtua ensi viikolla. kuukauden päästä tai vuoden päästä ;) Sitä ei vielä tiedä kukaan ;)

peace and calm down. ottakaapa iisiti ja jatketaan höyryttelyn eteempäin viemistä siihen mitä me halutaan tän olevan tulevaisuudessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti